تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 18:39
13 بازدید
کد خبر : 209027

Kodaka می گوید ، یک شخصیت سابق Dev گیماکا گیم پلی تاکتیکی صد خط را نجات داد.

Kodaka می گوید ، یک شخصیت سابق Dev گیماکا گیم پلی تاکتیکی صد خط را نجات داد.

[ad_1] توسعه TRPG غنی از داستان صدها خط: آخرین آکادمی دفاع برای بازی های بسیار Kyo یک چالش بزرگ بود-با این که داستان طولانی تر از هر چیزی است که تیم قبلاً نوشته است ، و هزینه های توسعه از گذشته آنچه شرکت می توانست از آن برخوردار باشد ، افزایش می یابد ، تقریباً

[ad_1]

توسعه TRPG غنی از داستان صدها خط: آخرین آکادمی دفاع برای بازی های بسیار Kyo یک چالش بزرگ بود-با این که داستان طولانی تر از هر چیزی است که تیم قبلاً نوشته است ، و هزینه های توسعه از گذشته آنچه شرکت می توانست از آن برخوردار باشد ، افزایش می یابد ، تقریباً مطمئناً تلاش زیادی برای تکمیل کرد. در مصاحبه قبل از راه اندازی با Dengeki Online ، کارگردان صدها خط کازوتاکا Kodaka اعتراف می کند که چگونه او تقریباً از سیستم نبرد بازی دست کشید و مایل به اولویت بندی تکمیل بازی بود. با این حال ، همه این موارد با افزودن متغیر اما ارزشمند Akihiro Togawa ، توسعه دهنده سابق Persona ، به تیم توسعه صد خط تغییر یافت.

کوداکا توضیح می دهد که ، در ابتدا ، آنها در حال ساختن یک سیستم نبرد بودند که “با توجه به اینکه صد خط به راه داستان نرسید” با توجه به اینکه صد خط یک کاری مشارکت بین کوداکا و کوتارو اوچیکوشی است ، دو توسعه دهنده آنها که بازی های آنها برای داستانهای قانع کننده پر از پیچ و تاب ها شناخته شده است – نقطه اصلی فروش آن داستان است. به همین دلیل ، آنها می افزاید: آنها عمدتاً بر کیفیت سناریو متمرکز شده اند ، حتی اگر این بدان معنی باشد که عناصر تاکتیکی RPG بازی به پایان می رسد که کمتر سرگرم کننده باشند. با این حال ، با گذشت زمان ، توسعه به ویژه دشوارتر شد و حدود زمان نمایش بازی توکیو در سال گذشته ، Kodaka در آستانه تسلیم قسمت های TRPG بازی بود و احساس استعفا می کرد وقتی که نبردها احساس سرگرم کننده تر می کردند.

گیم پلی صد خط.

در نهایت ، به دلیل عوامل مختلف ، تیم نتوانست سناریو را به موقع تکمیل کند ، و انتشار این بازی به پایان رسید که به یک تاریخ بعدی برگردانده شد – در آن مرحله ، Kodaka خاطرنشان می کند ، نگرش او نسبت به توسعه گیم پلی نیز تغییر کرد. در همین زمان ، بازی های Kyo نیز از Akihiro Togawa ، طراح بازی سابق Atlus که به دلیل کار در Persona 5 Royal و Persona 5 Tactica شناخته شده بودند ، به تیم خود استقبال کردند. او جزو آخرین عضو پیوستن به بازی های Kyo بود ، اما طبق گفته Kodaka ، افزودن وی به این تیم برای توسعه و بهبود سیستم نبرد بسیار مهم بود.

در ابتدا ، توگاوا فقط در زمینه تولید سناریو و فیلمنامه کار می کرد ، با این حال ، با توسعه توسعه بیش از حد انتظار ، آنها همچنین او را به بررسی عناصر RPG تاکتیکی بازی پرداختند. درست در حالی که Kodaka در آستانه تسلیم شدن در سیستم نبرد بازی بود ، توگاوا ابتکار عمل را در ساخت عناصر تاکتیکی RPG سرگرم کننده تر کرد و از طریق بحث و گفتگوهای بسیاری با رسانه های توسعه دهنده. ، وی توانست به طور کامل از سیستم نبرد تجدیدنظر کند ، که به نظر می رسد پرداخت کرده است ، همانطور که به نظر می رسد که بررسی های صدها خط را نشان می دهد که چگونه غافلگیر کننده و غافلگیرکننده است.

گیم پلی صد خط.

طبق یک پست وبلاگ توسعه که توسط خود توگاوا نوشته شده است ، او این کار را مجدداً طراحی مجدد سیستم نبرد نداد – او می خواست یک دسته از ایده ها را به پایین بنویسد ، پیاده روی کند و به امید اینکه او با چیز جدیدی در راه بیاید ، سعی کنید برنامه خواب خود را برطرف کنید – و حتی به خدایان دعا کنید تا به او بگویید که چگونه یک سیستم نبرد جالب را بسازند. ” با این حال ، او معتقد است که این تیم در نهایت قادر به دستیابی به نبردهایی بود که احساس جدید و طراوت می کنند و از همه مهمتر “معنی” را در داستان اصلی صد خط نگه می دارند.

The Hond Line: Last Academy Defense It اکنون برای رایانه شخصی (Steam) و Nintendo Switch خارج شده است.

[ad_2]

منبع:automaton-media

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.