تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 13:18
445 بازدید
کد خبر : 208897

آپدیت Huawei Watch GT 4 ردیابی خواب بهتری را به ارمغان می آورد

آپدیت Huawei Watch GT 4 ردیابی خواب بهتری را به ارمغان می آورد

به گزارش آشکار نیوز و به نقل از گسمارنا هواوی حدود دو ماه پیش ساعت هوشمند Watch GT 4 را با سیستم عامل HarmonyOS 4 معرفی کرد. امروز، واحدها شروع به دریافت به‌روزرسانی کردند که دو ویژگی اصلی – ردیابی خواب و تقویم چرخه را بهینه می‌کند. نسخه به روز رسانی ۴.۰.۰.۱۲۲ (C00M02) و حجم

Huawei Watch GT 4 changelog

به گزارش آشکار نیوز و به نقل از گسمارنا هواوی حدود دو ماه پیش ساعت هوشمند Watch GT 4 را با سیستم عامل HarmonyOS 4 معرفی کرد. امروز، واحدها شروع به دریافت به‌روزرسانی کردند که دو ویژگی اصلی – ردیابی خواب و تقویم چرخه را بهینه می‌کند.

نسخه به روز رسانی ۴.۰.۰.۱۲۲ (C00M02) و حجم آن ۴۵.۹۰ مگابایت است. کاربران از سراسر جهان باید این بسته را دریافت کنند، که می‌توانید آن را در برنامه Huawei Health -> Devices -> Huawei Watch GT 4 -> Firmware Update پیدا کنید.

Watch GT 4 نه تنها خواب، بلکه تنفس در خواب را نیز ردیابی می کند، اما همانطور که در بررسی خود متوجه شدیم، گزارش ها چیز زیادی نمی گویند، بنابراین امیدواریم که به آن توجه شده باشد.

برنامه Cycle Calendar کارتی در تب Health است و نیاز به برنامه جداگانه در گوشی را حذف نمی کند. بار دیگر، ما نمی‌دانیم دقیقاً چه چیزی برطرف شده است، اما فقط می‌توانیم حدس بزنیم که بهبودهایی در قسمت پشتی وجود دارد که مسئول پیش‌بینی بهتر چرخه بر اساس داده‌های بیومتریک کاربر هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.