تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:50
168 بازدید
کد خبر : 186081

رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در لرستان

رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان از رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در استان خبر داد. محمد ناظری در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: رشد ۹۴ درصدی بسته و امانت را در استان در حال تجربه کردن هستیم و افزایش سه برابری حجم مرسولات ما طبیعی است. وی تصریح کرد: وقتی این اتفاق می‌افتد حتماً نیاز به زیرساخت‌های

رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان از رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در استان خبر داد.

محمد ناظری در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: رشد ۹۴ درصدی بسته و امانت را در استان در حال تجربه کردن هستیم و افزایش سه برابری حجم مرسولات ما طبیعی است.

وی تصریح کرد: وقتی این اتفاق می‌افتد حتماً نیاز به زیرساخت‌های مناسبی است و تجهیزات مناسبی می‌خواهد و یک افق را در سطح پست کشور تعریف کرده بودند که این تغییر ماهیت خدمات پستی و سرویس‌های پستی از پست نامه به سمت بسته و امانات با یک آهنگ ملایم و چشم‌انداز قابل پیش‌بینی برای خود مدنظر قرار داده بودند.

مدیرکل پست لرستان خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی شرایط کاری عوض شد و حجم عمده ترافیک کاری و حجم مرسولات به سمت ادارات پست روانه شد.

ناظری اضافه کرد: این موضوع را سعی کردیم مدیریت کنیم و تا به امروز نیز پاسخ گرفته‌ایم و مدیریت کرده و نگذاشته‌ایم اختلال در کارها ایجاد شود.

وی بیان کرد: نیاز به یکسری تعمیرات، توسعه و تجهیزات داریم که این موضوع را از طریق شرکت ملی پست از سطح کشور و استاندار در حال پیگیری هستیم که بتوانیم حداقل‌ها که به این موضوع اختصاص پیدا کند که حداقل بهره‌وری را داشته باشیم.

مدیرکل پست لرستان ادامه داد: امید داریم که این کارها منتج به نتیجه بشود و بتوانیم این زیر ساحت‌ها در توسعه و تجهیز اتفاق بهتری رقم بخورد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.