تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 17:50
314 بازدید
کد خبر : 208904

شیائومی ۱۳ تی پرو در مقابل شیائومی ۱۳ تی

شیائومی ۱۳ تی پرو در مقابل شیائومی ۱۳ تی

به گزارش آشکار نیوز و به نقل از گسمارنا طراحی مشترک با لایکا – این شعار برجسته سری Xiaomi 13T است، زیرا تلفن های هوشمند دوربین های یکسانی را به اشتراک می گذارند. شیائومی ۱۳T و ۱۳T Pro نیز دارای اندازه های مشابه و با طراحی یکسان هستند، به علاوه – نمایشگرها و باتری های یکسانی

به گزارش آشکار نیوز و به نقل از گسمارنا طراحی مشترک با لایکا – این شعار برجسته سری Xiaomi 13T است، زیرا تلفن های هوشمند دوربین های یکسانی را به اشتراک می گذارند. شیائومی ۱۳T و ۱۳T Pro نیز دارای اندازه های مشابه و با طراحی یکسان هستند، به علاوه – نمایشگرها و باتری های یکسانی را به اشتراک می گذارند.

البته چند تفاوت وجود دارد که به شیائومی ۱۳ تی پرو فاکتور و قیمت ممتاز آن را می دهد – چیپست درجه یک پرچمدار، شارژ سریعتر، قابلیت های ضبط ویدیوی گسترده، ذخیره سازی سریعتر و پشتیبانی از Wi-Fi 7.

شیائومی ۱۳T و ۱۳T Pro دارای طراحی یکسان هستند و از نظر اندازه و وزن نیز مشابه هستند. هر دو گوشی هوشمند ضد آب هستند و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. هر دو در دو نوع مختلف با پنل های پشتی متفاوت موجود هستند.

۱۳T و ۱۳T Pro دارای پنل جلویی گوریلا گلس ۵، قاب پلاستیکی و مدل های مشکی و سبز آنها دارای پشت شیشه ای هستند. از سوی دیگر مدل امضا شده آلپاین بلو دارای پنلی است که با چرم وگان آبی پوشانده شده است.

از نظر زیبایی شناسی، هر دو گوشی هوشمند بسیار زیبا هستند. اگر مجبور بودیم انتخاب کنیم، به سراغ نسخه چرمی می رویم زیرا از بقیه چسبندگی بیشتری دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.