مدیرعامل سطح ۵ می گوید بازی ها اکنون توسط هوش مصنوعی ۸۰-۹۰ ٪ ساخته شده اند و “حس زیبایی شناسی” را برای توسعه دهندگان ضروری می کند

Akihiro Hino ، مدیرعامل و رئیس جمهور NI No Kuni و استاد Layton Series Developer Level-5 ، اخیراً در مورد حضور فزاینده AI تولید کننده در توسعه بازی صحبت کرده است-نشان می دهد که حدود ۸۰ تا ۹۰ ٪ کدها با استفاده از ابزارهای AI نوشته شده اند. همانطور که Famitsu گزارش می دهد ،
Akihiro Hino ، مدیرعامل و رئیس جمهور NI No Kuni و استاد Layton Series Developer Level-5 ، اخیراً در مورد حضور فزاینده AI تولید کننده در توسعه بازی صحبت کرده است-نشان می دهد که حدود ۸۰ تا ۹۰ ٪ کدها با استفاده از ابزارهای AI نوشته شده اند.
همانطور که Famitsu گزارش می دهد ، شرکت کنندگان جدید آکادمی سازندگان برتر بازی (TGCA) ، برنامه ای که توسط CESA ژاپن (انجمن تأمین کننده سرگرمی رایانه) با همکاری سازمان های مرتبط با دولت به منظور جمع آوری نسل جدیدی از توسعه دهندگان جوان ایجاد شده است ، مورد استقبال Hino قرار گرفتند ، که همچنین به عنوان اصلی TGCA خدمت می کند. وی در سخنرانی خود خاطرنشان کرد که با تبدیل شدن به هوش مصنوعی در توسعه بازی ، داشتن “حس زیبایی شناسی” از اهمیت اساسی برای توسعه دهندگان جوان برخوردار خواهد بود.

وی گفت: “از طریق این برنامه ، امیدوارم که بسیاری از شما به عنوان توسعه دهندگان بازی به مرحله جهانی برسند. در حالی که من به طور فعال به عنوان یک توسعه دهنده نیز کار می کنم ، اخیراً خودم را فکر کردم که فناوری هوش مصنوعی به دنیای خلاق تجاوز می کند.
در حال حاضر ، حدود ۸۰ ~ ۹۰ ٪ کدها توسط AI نوشته شده و سپس توسط برنامه نویسان انسانی ثابت و نهایی شده اند. به عبارت دیگر ، این بدان معنی است که در حال حاضر ، حدود ۸۰ ~ ۹۰ ٪ بازی ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده اند.
و این فقط در برنامه نویسی متوقف نمی شود – فناوری هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ به هنر ، موسیقی و حتی طراحی بازی تجاوز می کند. ناگفته نماند که در حال حاضر در دنیای خلاق به عقل سلیم تبدیل شده است تا به قدرت هوش مصنوعی برای تقویت کارآیی کار اعتماد کند.
به همین دلیل من معتقدم که “حس زیبایی شناسی” یک مهارت لازم برای توسعه دهندگان بازی است. “
هینو خاطرنشان می کند که صرف نظر از اینکه چیزی توسط انسان ساخته شده است یا توسط هوش مصنوعی ، این مهم است که بتوانیم خوب را از بد متمایز کنیم و تنها بهترین عناصر را برای اجرای در کار خود انتخاب کنیم. وی همچنین می افزاید: برای اینکه به بهترین وجه در تجارت تبدیل شود ، توسعه دهندگان بازی های به روز و آینده لازم است که در استفاده از ابزارهای AI کاملاً ماهر باشند و از حس زیبایی شناسی خود برای اصلاح بیشتر کار خود استفاده کنند.
این اولین بار نیست که سطح ۵ در مورد استفاده از AI شفاف شده است-علاوه بر استفاده از انتشار پایدار برای تولید دارایی های 2D و 3D در بازی ، آنها از ChatGPT برای شخصیت های طوفان مغزی و نرم افزار Synthisizer متن به گفتار VoiceVox استفاده کرده اند تا خطوط صوتی موقت را تولید کنند. با این حال ، همانطور که هینو در سخنان خود توضیح داد ، ظاهراً عناصر تولید شده هوش مصنوعی قبل از اجرای آنها توسط شیاطین انسانی ثابت و اصلاح می شوند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰