تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 14:54
241 بازدید
کد خبر : 206631

مهمترین نمایشگاه های عمان

مهمترین نمایشگاه های عمان

  در کشور عمان رویدادهای نمایشگاهی بسیار زیادی در طول یک سال برگزار می‌گردد و ایرانیان تمایل بالایی برای شرکت در این نمایشگاه‌ها و یا بازدید از آن‌ها دارند. بیشتر رویدادهای نمایشگاهی این کشور در محل نمایشگاه‌های شهر مسقط برگزار شده و حوزه‌های مختلف صنعتی، تجاری، گردشگری، پزشکی، فرهنگی و … را در بر می‌گیرد.

 

C:\Users\Mohsen\Desktop\1663412631-1663412631-ygwgsp4r1mbj (1).jpg



در کشور عمان رویدادهای نمایشگاهی بسیار زیادی در طول یک سال برگزار می‌گردد و ایرانیان تمایل بالایی برای شرکت در این نمایشگاه‌ها و یا بازدید از آن‌ها دارند. بیشتر رویدادهای نمایشگاهی این کشور در محل نمایشگاه‌های شهر مسقط برگزار شده و حوزه‌های مختلف صنعتی، تجاری، گردشگری، پزشکی، فرهنگی و … را در بر می‌گیرد.

تور نمایشگاهی عمان یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری آژانس مسافرتی هورامان گشت، معین و مجری مستقیم تورهای نماشگاهی است.

از آنجایی که این نمایشگاه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند، بنابراین فرصت بسیار مناسبی برای تمامی افراد به ویژه تولیدکنندگان، صادرکنندگان، صنعتگران و … فراهم می‌آورند تا صاحبان این مشاغل بتوانند توانایی‌های خود را در این رویداد به نمایش درآورند و یا از فناوری‌های نو در زمینه‌های مختلف بازدید کنند.

نمایشگاه طراحی داخلی، دکوراسیون و مبلمان مسقط

در این مقاله به دنبال معرفی برخی از نمایشگاه‌های این کشور هستیم که در تقویم نمایشگاهی عمان جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

این نمایشگاه با این هدف راه‌اندازی شده که تجهیزات و لوازم مربوط به طراحی داخلی ساختمان‌ها، دکوراسیون منازل و مبلمان را به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نمایش داده و به آن‌ها معرفی کند و پیشرفت‌های این کشور را در این زمینه‌ها به رخ بکشد‌. 

یکی از مهمترین اهداف برپایی چنین رویداد بین المللی در کشور عمان، جذب سرمایه گذاران و از سوی دیگر به وجود آوردن ساز و کارها و فرصت‌های مناسب برای صادرات این محصولات است. این نمایشگاه مورد توجه بسیاری از تجار ایرانی و گردشگران واقع شده است. 

این افراد می‌توانند به صورت سالیانه و در مرکز نمایشگاهی و بین المللی شهر مسقط از این رویداد بازدید به عمل آورند. به نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون و مبلمان عمان، IDF  نیز گفته می‌شود. شرکت کنندگان در این رویداد می‌توانند از جدیدترین فناوری‌های حاضر در این زمینه آگاه شده و تجهیزات و صنایع خلاقانه‌ای را مشاهده کنند .

نمایشگاه بازار، گردشگری و سفر عمان 

برای افرادی که به سیر و سیاحت و گردشگری علاقه دارند شرکت در این رویداد یکی از جذاب‌ترین اقداماتی است که می‌توانند انجام دهند. هدف از برگزاری این رویداد بین المللی و مهم تجاری، احیا و بازسازی صنعت گردشگری در کشور عمان بوده است. 

برگزار کنندگان اصلی این رویداد نمایشگاهی، شرکت‌های مسافرتی و گردشگری هستند که به صورت محلی و بین المللی در این کشور فعالیت می‌کنند. این رویداد نیز در محل برگزاری نمایشگاه‌های مسقط برپا می‌شود. شرکت کنندگان در این رویداد شرکت‌های هواپیمایی، آژانس‌های مسافرتی، کشتیرانی‌ها، هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و … هستند.

نمایشگاه هنرهای زیبای عمان

نمایشگاه هنرهای زیبای کشور عمان یکی دیگر از نمایشگاه‌های بین‌المللی این کشور بوده که به صورت سالیانه برگزار می‌گردد‌. شرکت‌کنندگان در این رویداد نمایشگاهی بزرگ هنرمندانی از کشورهای مختلف هستند.

بیشتر آن‌ها در عرصه‌های نقاشی، خوشنویسی، کوزه‌گری، مجسمه سازی، عکاسی، هنرهای دستی و .. فعالیت داشته و یا به این هنرها علاقه دارند.

نمایشگاه غذا و نوشیدنی عمان  FHO

تاریخ برگزاری این رویداد بین المللی ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ است. در این رویداد انواع مختلف غذا و نوشیدنی، فناوری‌های پردازش غذا، تجهیزات آشپزخانه و پذیرایی، سیستم‌های بسته بندی و .. به نمایش در می‌آیند. 

به طور کلی موضوعات این رویداد بین المللی شامل غذا و انواع محصولات غذایی، صنایع مربوط به آن، نوشیدنی‌ها و صنایع مربوطه، خدمات هتلداری و مواد غذایی و … هستند. 

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه معرفی تازه‌ترین محصولات و صنایع و خدمات در زمینه‌های غذا، آشامیدنی، کشاورزی، ماهیگیری، پخت و پز، فرآوری مواد غذایی و .. است. از سوی دیگر در این نمایشگاه انواع مختلفی از تجهیزات مربوط به هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و .. به نمایش در می‌آیند.

نمایشگاه تجهیزات بهداشتی و پزشکی عمان  Oman Health

نمایشگاه تجهیزات بهداشتی و پزشکی عمان در تاریخ ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر و به صورت سالیانه برگزار می‌گردد. هدف از برپایی این رویداد بین المللی، معرفی و نمایش توسعه‌های بخش بهداشت و پزشکی کشور عمان است. از سوی دیگر برگزاری این نمایشگاه پتانسیل و توان بازارهای صنعت پزشکی و بهداشتی این کشور را به نمایش در می‌آورد. 

بنابراین متخصصان فعال در زمینه پزشکی، بازرگانان و تجار، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و … این امکان را دارند تا با حضور در این نمایشگاه از فرصت‌های جدید و موجود در این حوزه آگاه شده و تجهیزات نو را به نمایش درآورند. این نمایشگاه را می‌توان یکی از جامع‌ترین رویدادهای بین المللی در حوزه درمان بهداشت و گردشگری به شمار آورد.

C:\Users\Mohsen\Desktop\1 (1).png

نمایشگاه مصالح و تجهیزات ساختمانی عمان  ODBW

این رویداد بین المللی همان‌طور که از نامش نیز مشخص شده با هدف نمایش و معرفی مصالح و تجهیزات ساختمانی کشور عمان راه اندازی شده است. رویدادی که به صورت سالیانه برگزار شده و بازدید کنندگان و شرکت کنندگانی از سراسر نقاط جهان دارد.

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی و تبلیغ برندها و محصولات حوزه ساخت و ساز فراهم می‌کند. بسیاری از شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از این رویداد معماران، مشاوران، مهندسین، پیمانکاران و … هستند. 

محصولات ارائه شده در این رویداد بین المللی شامل کلیه ساخت و سازها در زمینه تاسیسات و انرژی، ساخت و سازهای تجاری و مسکونی و… است.

نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی عمان

این رویداد بین المللی با عنوان آگروفود نیز شناخته شده و معروف است. این نمایشگاه با نظارت وزارت کشاورزی و شیلات کشور عمان و در مرکز نمایشگاه‌های عمان به صورت سالیانه برگزار می‌گردد. بسیاری از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها تصمیم گیرندگان دولتی، رهبران فکری محلی، منطقه‌ای و بین المللی هستند. 

بیشتر این افراد به دنبال دستیابی به راهکارها و یا راه حل‌های نوآورانه و خلاقانه‌اند تا از طریق آن‌ها بتوانند صنعت غذایی و کشاورزی خود را زیر و رو کرده و آن را ارتقا دهند. اگر تمایل به مشارکت با همکاران منطقه‌ای و بین المللی خود در بخش کشاورزی و صنایع غذایی دارید و یا می‌خواهید جایگاه کسب و کار خود را در این زمینه ارتقا داده و بهبود بخشید، حتماً در این رویداد مهم تجاری و صنعتی شرکت کنید.

بسیاری از صاحبان کسب و کارهایی که در این نمایشگاه حضور به هم می‌رسانند تمایل به هم صحبتی و یا مصاحبه با سرمایه گذاران این حوزه و معامله گران عمده از ملیت‌های مختلف دارند و یا می‌خواهند محصولات تازه و خدمات جدید مربوط به حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را به نمایش بگذارند. 

این نمایشگاه فرصت و امکان مناسبی را فراهم می‌آورد تا شرکت کنندگان بتوانند اطلاعات و دانش خود را در مورد کشاورزی ارتقاء و افزایش داده و اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند و یا به تقویت هویت برند خود در بازارهای مربوط به صنایع غذایی و کشاورزی دست بزنند. این نمایشگاه می‌تواند کانال‌ها و مسیرهایی تازه در این صنایع پیش روی صاحبان کسب و کارها قرار دهد و به رشد و پیشرفت آن‌ها کمک کند.

جهت رزرو و کسب اطلاعات در زمینه ی تور نمایشگاهی های اشاره شده و دیگر نمایشگاه های مرتبط با حرفه و صنعت خود با هورامان گشت در تماس باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.