تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:57
336 بازدید
کد خبر : 208913

۲۰۲۳ برندگان و بازندگان: افتخار

۲۰۲۳ برندگان و بازندگان: افتخار

به گزارش آشکار نیوز و به نقل از گسمارنا دوازده ماه گذشته موفقیت بزرگی برای آنر به خصوص در چین بوده است. این شرکت به سرعت شکافی را که مادر سابقش هوآوی به جا گذاشته بود پر کرد و در حال حاضر در دو دسته اصلی در خانه شماره ۱ است – بیشترین گوشی های هوشمند

Honor 90 review

به گزارش آشکار نیوز و به نقل از گسمارنا دوازده ماه گذشته موفقیت بزرگی برای آنر به خصوص در چین بوده است. این شرکت به سرعت شکافی را که مادر سابقش هوآوی به جا گذاشته بود پر کرد و در حال حاضر در دو دسته اصلی در خانه شماره ۱ است – بیشترین گوشی های هوشمند فروخته شده و بیشترین فروش گوشی های تاشو.

موفقیت داخلی به طور کلی نشانه ای است که نشان می دهد شرکت آماده گسترش در خارج از کشور است و دوازده ماه گذشته گواهی بر تعهد آنر برای تبدیل شدن مجدد به یک بازیگر پیشرو در بازارهای بین المللی بوده است.

گوشی‌های Honor به هند رسیدند، یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ، تحت مدیریت Htech، شرکتی که توسط مدیرعامل سابق Realme، مدهاو شیث رهبری می‌شود. این شرکت با توزیع‌کننده اصلی محلی PSAV Global برای راه‌اندازی بخش محلی خود شریک می‌شود، که به آن کمک می‌کند تا کار خود را آغاز کند.

برنده: Honor 90
این گوشی هوشمند یک میان رده بسیار مناسب با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، صفحه نمایش بزرگ AMOLED با کناره های خمیده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی است.

نقد و بررسی آنر ۹۰
مشخصات فقط یک شاخص خام از آنچه یک شرکت می تواند از نقطه نظر تولید به دست آورد است. آنر ۹۰ یک موفقیت است زیرا فروش آن را تقریباً در هر بازاری افزایش داد. آنر در سال ۲۰۲۳ ظاهر شد. سری اعداد در بازار رقابتی داغ از میان رده‌های با عملکرد بالا، هم مرز با بخش برتر، و روشی که آنر ۹۰ توانست جایگاه خود را نشان دهد، قرار دارد. واقعا قابل توجه است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.