تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1404 - 18:52
18 بازدید
کد خبر : 209057

این TPS به طرز وحشیانه ای دشوار است زیرا اگر بازیکنان ضربه نزنند ، سیستم آسیب های سکسی آن نمی تواند کار کند

این TPS به طرز وحشیانه ای دشوار است زیرا اگر بازیکنان ضربه نزنند ، سیستم آسیب های سکسی آن نمی تواند کار کند

[ad_1] TPS تک آهنگ جدید Neptunia Compile Hearts 'TPS نجات در ماه مه برای PC (Steam) ، PS4 و PS5 راه اندازی می شود. این عنوان با داشتن سرب و طرفداران جذاب زن ، این عنوان بسیار مشخصه قلب های کامپایل است ، اما در عین حال ، این یک تیرانداز سخت ، مردن و

[ad_1]

TPS تک آهنگ جدید Neptunia Compile Hearts 'TPS نجات در ماه مه برای PC (Steam) ، PS4 و PS5 راه اندازی می شود. این عنوان با داشتن سرب و طرفداران جذاب زن ، این عنوان بسیار مشخصه قلب های کامپایل است ، اما در عین حال ، این یک تیرانداز سخت ، مردن و ریخته گری است-کاری که توسعه دهنده قبلاً هرگز انجام نداده است. ما به تازگی با هیروشی آوکی ، تهیه کننده نجات اسکار-سرش ، آشنا شدیم و از داستان منشاء نسبتاً وحشی این بازی فهمیدیم.

https://www.youtube.com/watch؟v=82ijz9fgm2y

در نجات اسکار ، شما به عنوان شخصیت اصلی بید مارتین بازی می کنید ، که ناگهان در یک مرکز نظامی متروک بیدار می شود. Willow بدون هیچ خاطره ای از او که در آنجا است و چرا در آنجا حضور دارد ، از توصیه های یک همراه هوش مصنوعی برای آشکار کردن حقیقت در مورد هویت خود و امکانات اسرارآمیز پیروی می کند.

به عنوان یک تیرانداز شخص ثالث ، نجات Scar-Lead انواع سلاح های مختلف را ارائه می دهد که در پارامترهایی مانند قدرت ، دامنه تیراندازی و میزان شلیک متفاوت است. برخی از سلاح ها با توانایی های ویژه مانند تحویل انفجارهای گسترده یا دشمنان خیره کننده همراه هستند. از آنجا که اثربخشی هر سلاح به دشمن شما در برابر آن بستگی دارد ، انتخاب سلاح استراتژیک بخش اصلی گیم پلی نجات اسکار است.

نجات

یکی دیگر از ویژگی های مهم این بازی ، سیستم آسیب های لباس آن است – زره پوش Willow به وضوح در حالی که در اثر حملات دشمن مورد اصابت قرار می گیرد ، شکسته می شود و او را به تدریج در معرض دید خود قرار می دهد. در حالی که زره پوش او هنوز دست نخورده است ، بید آسیب نخواهد گرفت ، اما پس از در معرض دید ، او با هر ضربه شروع به آسیب می کند. این طرف طرفداران نجات اسکار-سرش کاملاً معمولی برای قلب های کامپایل است ، اما گیم پلی سخت آن و دشواری مجازات آن ، عزیمت عظیمی از کرایه معمول استودیو است.

با کمال تعجب ، تهیه کننده هیروشی آوکی فاش می کند که نجات سرب اسکار در ابتدا به عنوان TPS برنامه ریزی نشده بود. در عوض ، کل این پروژه از تمایل نجیب برای ساختن یک بازی در اطراف لباس آسیب دیده به دنیا آمد. وی گفت: “قبلاً بازی هایی وجود داشته است که لباس های شخصیت ها به دلیل آسیب رساندن به آنها ناخوشایند یا به تدریج پاره می شوند ، و این اساساً همان چیزی بود که ما به عنوان مفهوم اولیه خود گرفتیم. من می دانم که ممکن است باورنکردنی به نظر برسد ، اما درست است. ایده ما این بود. قبلاً هیچ کس تخریب لباس مبتنی بر فیزیک واقع بینانه انجام نداده است ، درست است؟

نجات

به این معنا ، ایجاد نجات در سربار یک TPS چیزی پس از آن بود. پس چرا ، آیا این یک تیرانداز سخت بود؟ به نظر می رسد ، مجازات طراحی بازی “Die etherry” نیز در خدمت این بود که به سیستم آسیب لباس ها اجازه دهد جادوی خود را انجام دهد. Aoki توضیحی قانع کننده ارائه می دهد.

“خوب ، اگر مورد اصابت قرار نگیرید ، هیچ چیز از بین نمی رود ، اینطور است؟ مهم نیست که چقدر ممکن است مانند یک شوخی به نظر برسد ، Aoki به ما اطمینان می دهد که بله ، طراحی بازی نجات Scar-Lead Salvation ساخته شده است تا شخصیت اصلی را به دست آورد.

نجات

بخش خنده دار این است که قلب های کامپایل بر طراحی گیم پلی قوی TPS برای نجات اسکار-سر به حدی متمرکز شده اند که طرف سخت آن شروع به سرقت کانون توجه کرد و این بازی را جدی تر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود ، جدی تر شد. اووکی خاطرنشان می کند که ، از قضا ، بازیکنان وقت نخواهند داشت که در حالت دلپذیر سکسی Willow گرفتار شوند زیرا آنها بیش از حد مشغول تلاش برای مرگ نخواهند بود.

نجات سرب اسکار قرار است در تاریخ ۲۹ ماه مه برای رایانه شخصی (بخار) ، PS5 و PS4 راه اندازی شود.

[ad_2]

منبع:automaton-media

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.