تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1404 - 18:37
10 بازدید
کد خبر : 209023

Kazuma Kaneko ، هنرمند شین مگامی تنسی ، می گوید آموزش AI برای ترسیم مانند او بیشتر از آن بود که هنر از ابتدا تهیه کند

Kazuma Kaneko ، هنرمند شین مگامی تنسی ، می گوید آموزش AI برای ترسیم مانند او بیشتر از آن بود که هنر از ابتدا تهیه کند

Colopl و جانباز سابق Atlus Kazuma Kaneko اخیراً اعلام کردند که Deckbuilder جدید Roguelike آنها Tsukuyomi: شکارچی الهی در تاریخ ۷ ماه مه در سیستم عامل های Steam و Mobile راه اندازی می شود. در مصاحبه قبل از راه اندازی با Game*Spark ، Kaneko در مورد سیستم “Ai Kaneko” بازی صحبت کرد-که از یک مدل


Colopl و جانباز سابق Atlus Kazuma Kaneko اخیراً اعلام کردند که Deckbuilder جدید Roguelike آنها Tsukuyomi: شکارچی الهی در تاریخ ۷ ماه مه در سیستم عامل های Steam و Mobile راه اندازی می شود. در مصاحبه قبل از راه اندازی با Game*Spark ، Kaneko در مورد سیستم “Ai Kaneko” بازی صحبت کرد-که از یک مدل تولید کننده AI که بر روی هنر خود آموزش داده شده است ، برای تولید کارت های سفارشی بر اساس تصمیمات هر بازیکن استفاده می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=xnpha2wv-0m

Tsukuyomi: The Divine Hunter یک بازی رایگان برای بازی است که اکتشاف Dungeon و نبردهای کارت مبتنی بر نوبت را با هم مخلوط می کند. مفهوم اصلی آن ، طراحی شخصیت ها و ساخت جهانی توسط Kaneko ایجاد شده است که این اولین پروژه بزرگ او با کلوپل پس از عزیمت وی ​​از اتلوس است.

سیستم AI Kaneko در Tsukuyomi: شکارچی الهی از ورود به سیستم پخش کننده استفاده می کند – انتخاب هایی که در طول اکتشاف ، تاریخ نبرد و غیره انجام می شود – به عنوان درخواست ایجاد کارت های شخصی با نام ها ، هنر و جلوه های منحصر به فرد. به گفته توسعه دهندگان ، این کار منحصراً در مورد Art Kaneko ساخته شده پس از پیوستن به Colopl آموزش دیده است. اما با توجه به تعداد زیادی از تصاویر مورد نیاز برای آموزش یک مدل ، چگونه این امکان پذیر است؟ براساس توضیحات آنها ، به نظر می رسد که آنها در ابتدا آن را بر روی ده ها تصویر اصلی توسط Kaneko آموزش داده اند ، سپس بر اساس این آموزش صدها هزار تصویر ایجاد کردند. سپس ، آنها نتایج “خوب” (قضاوت شده توسط Kaneko را به سبک او وفادار) برای آموزش های بیشتر و غیره فیلتر کردند.

Tsukuyomi: شکارچی الهی
Tsukuyomi: شکارچی الهی

با این حال ، این فرایند پالایش کیفیت خروجی هوش مصنوعی ساده نبود ، همانطور که Kaneko توضیح می دهد ، “این روش برای شخصیت های انسانی خوب عمل کرد ، اما وقتی به تصویر کشیدیم که موجودات خارق العاده ای را که در زندگی واقعی وجود ندارند ، مانند موجودات با دو سر – به عنوان مثال – بسیار سخت تر بود.” برای کمک به این روند ، Kaneko ترسیم و تصاویر مرجع اضافی را برای نزدیک کردن هوش مصنوعی به خروجی آنچه لازم بود ، تهیه کرد. سپس ، هنگامی که چیزی حتی مبهم از آن خارج شد ، او چندین خروجی می گرفت و آنها را به صورت دستی ترکیب می کند تا تصویر پیش بینی شده را بسازد (تا دوباره برای آموزش بیشتر استفاده شود). وی اظهار داشت: “صادقانه بگویم ، اگر من فقط خودم را از ابتدا تا پایان (می خندد) سریعتر می شدم.”

Tsukuyomi: شکارچی الهی در تاریخ ۷ ماه مه برای رایانه شخصی (Steam) ، iOS و Android راه اندازی می شود. پشتیبانی از زبان انگلیسی برنامه ریزی شده است.



منبع:automaton-media

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.