تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1404 - 18:27
31 بازدید
کد خبر : 209006

The Hond Line: Last Academy Devs پیگیری میزان آثار هنری در بازی را از دست داده است ، اما حداقل ۲،۰۰۰ بیان شخصیت و ۶۰۰ CG وجود دارد

The Hond Line: Last Academy Devs پیگیری میزان آثار هنری در بازی را از دست داده است ، اما حداقل ۲،۰۰۰ بیان شخصیت و ۶۰۰ CG وجود دارد

[ad_1] خط صد خط: آخرین آکادمی دفاع سرانجام شمارش معکوس ۱۰۰ روزه خود را در ۲۴ آوریل به پایان رساند و در Steam و Nintendo Switch راه اندازی شد. این بازی با ۱۰۰ مسیر مختلف خود ، چالش بزرگی را برای توسعه دهندگان ایجاد کرد ، زیرا زمان و فداکاری زیادی برای ایجاد محتوا به

[ad_1]

خط صد خط: آخرین آکادمی دفاع سرانجام شمارش معکوس ۱۰۰ روزه خود را در ۲۴ آوریل به پایان رساند و در Steam و Nintendo Switch راه اندازی شد. این بازی با ۱۰۰ مسیر مختلف خود ، چالش بزرگی را برای توسعه دهندگان ایجاد کرد ، زیرا زمان و فداکاری زیادی برای ایجاد محتوا به طول انجامید که باعث می شود هر پایان احساس متمایز و قانع کننده داشته باشد. در یک مصاحبه با Famitsu ، تیم Too Kyo Games در مورد حجم کار درگیر در ایجاد یک بازی با چنین داستان عظیم صحبت کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=JYWHDQZZ92I

به گزارش کوداکا ، Rui Komatsuzaki ، مسئول هنر شخصیت ، به پایان رسید تا بیش از ۲،۰۰۰ چهره مختلف صورت را برای شخصیت هایی که در این بازی استفاده می شدند ، ترسیم کنند. در ابتدا ، آنها قصد داشتند حدود ۲۰ الگوی بیان مختلف برای هر شخصیت و در کل ۳۰۰ داشته باشند – اما به دلیل بزرگی فیلمنامه به سرعت تغییر کرد. “حدود یک سال قبل از اتمام ساخت نهایی ، ما در کل ۱،۳۶۸ بیان شخصیت های مختلف داشتیم. بعد از آن ما بیشتر اضافه می کردیم ، اما من خیلی می ترسیدم که آنها را حساب کنیم ، بنابراین در نهایت ، من نمی دانم که در واقع چند نفر وجود دارد.”

کوماتسوزاکی توضیح داد که او معمولاً هنگام خواندن سناریو ، طرح هایی از شخصیت ها را تهیه می کند و پس از بررسی دقیق ، مواردی را که بهترین کار می کنند را انتخاب می کند و آنها را در لیست قرار می دهد. با این حال ، به نظر نمی رسید که سناریو برای صد خط به پایان نرسد ، و تعداد طرح های اولیه تازه در حال رشد است. به گفته کوداکا ، در یک مقطع تولید ، آنها در واقع سعی کردند تعداد چهره های صورت را برای شخصیت ها کاهش دهند – بدون فایده ، زیرا هر یک از ۱۰۰ تغییر داستان داستانی به عبارات شخصیت خاص خود نیاز داشت.

وقتی صحبت از CGS بود ، فرقی نمی کرد – در پایان بیش از ۶۰۰ تصویر. Kodaka می گوید ، دشوارترین چیز در مورد CGS ، بررسی آنها برای اشتباهات و اینکه آیا آنها با داستان سازگار هستند. به عنوان مثال ، یک اشتباه رایج زمانی بود که یک شخصیت با پوشیدن لباس متفاوت با شخصی که در صحنه قبلی می پوشید ، ترسیم می شود. به دلیل طولانی بودن فیلمنامه ، این کار بین اعضای تیم تقسیم شد ، اما هنوز هم به طرز فجیعی طولانی طول کشید تا تمام CG ها را برای خطا بررسی کنید.

موسیقی این بازی توسط ماسافومی تاکادا ، همکار دیرینه Kodaka از زمان سریال Danganronpa ساخته شده است. این اولین بار است که متعلق به همان شرکت است ، محیط مشترک همراه با نیاز بی پایان به آهنگ های بیشتر و بیشتر به موسیقی متن فیلم صد خط ، به طور طبیعی باعث شده است که آنها نزدیکتر از همیشه رشد کنند.

تاکادا ابراز کرد که حتی در مورد چند آهنگ او برای صد خط مطمئن نیست-به گفته وی ، بیش از ۹۰ آهنگ در گالری درون بازی وجود دارد ، اما اگر تمام موسیقی برش و جلوه های صوتی را در نظر بگیرید ، تعداد آهنگ های ساخته شده برای بازی بیش از ۴۰۰ است. با این حال ، او می گوید که ، به جای ترانه سنگی ، بیش از این که بیش از این برای ساخت و سازها ، برنامه ریزی های اصلی برای او برنامه ریزی شده است-برنامه ریزی نه برنامه ریزی-Takada asdarting askada بود. کد باران ، و به عنوان حسابدار برای بازی های Kyo نیز کار می کند.

The Hond Line: Last Academy Defense اکنون در Steam و برای Nintendo Switch قرار دارد.

[ad_2]

منبع:automaton-media

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.