تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:18
148 بازدید
کد خبر : 182321

درخواست رئیس جمهور الجزایر برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی

درخواست رئیس جمهور الجزایر برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی

رئیس جمهوری الجزایر در دیدار با رهبران سه حزب سیاسی اصلی برخی مسائل از جمله انجام اصلاحات در کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی را بررسی کرد. به گزارش ایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، نهاد ریاست جمهوری الجزایری در بیانیه‌ای اعلام کرد، عبدالمجید تبون، یک روز پس از بازگشت از سفر درمانی آلمان، با عبدالقادر بن

درخواست رئیس جمهور الجزایر برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی

رئیس جمهوری الجزایر در دیدار با رهبران سه حزب سیاسی اصلی برخی مسائل از جمله انجام اصلاحات در کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، نهاد ریاست جمهوری الجزایری در بیانیه‌ای اعلام کرد، عبدالمجید تبون، یک روز پس از بازگشت از سفر درمانی آلمان، با عبدالقادر بن قرینه، رئیس جنبش ساخت ملی، عبدالعزیز بلعید، رئیس جبهه آینده و سفیان جیلالی، رئیس حزب نسل جدید دیدار کرد.

بن قرینه طی اظهاراتی به روزنامه نگاران گفت، با تبون موضوع انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام را بررسی کرده است و خواستار انجام این دو مورد طی روزهای آتی شده است.

وی با اشاره به ناتوانی برخی بخش های وزارتی گفت، رئیس جمهوری در کابینه اصلاحاتی متناسب در راستای خدمت به ملت الجزایر انجام خواهد داد.

بن قرینه همچنین گفت، با تبون به بررسی تهدیداتی که به حاکمیت ملی ضربه می زند پرداخته است.

سفیان نیز گفت، در دیدار با تبون وارد گفتگوی سیاسی شده و با وی انتخابات پارلمانی، قانون انتخابات و تعدادی از پرونده های مربوط به زندگی مردم الجزایر را بررسی کرده است.

وی تاکید کرد، باید هرچه سریعتر امور سیاسی را با برگزاری انتخابات پارلمانی و شوراهای محلی به سرانجام رساند و بعد روند توسعه و مقابله با همه مشکلات پیش رو را آغاز کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.